تجربه ثابت کرده که تعطیلات عید نوروز همواره یکی از بهترین و البته پر ازدحام ترین زمان های سفر است. تور کیش نوروز و سایر تورهای داخلی نیز در این زمان بیشترین رزرو خود را داشته اند.

اگر شما هم قصد سفر دارید، بهتر است تا دیر نشده برای آن برنامه ریزی کنید. چرا که ممکن است در روزهای پایانی سال، محل اقامت مناسب و بلیط پرواز گیرتان نیاید! حال سوالی که برای اکثر افراد پیش می آید این است که بهترین موقع برای خرید تور کیش نوروز ۱۴۰۲ چه زمانی است و پیش فروش آن ها چه زمانی آغاز می شود؟ تا انتهای این مطلب با تورگردان همراه باشید تا بهترین زمان خرید «تور نوروزی کیش» و قیمت آن ها را بررسی کنیم.
پر طرفدار ترین تور کیش نوروز ۱۴۰۲ کدام است؟

پیش فروش تور نوروزی کیش چه زمانی شروع می شود؟

تمام شهرهای ایران، در نوروز مقصد گردشگران داخلی است اما برخی شهرها مانند کیش و مشهد، پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در تمام ایام سال به خصوص در تعطیلات عید هستند. اواخر زمستان و اوایل فروردین بهترین زمان سفر به جزیره کیش از نظر آب و هوایی است. به همین دلیل اکثر افراد به دنبال موقعیتی هستند که برای سفر به کیش برنامه ریزی کنند. از این رو تور کیش ۱۴۰۲ پر رزروترین تور داخلی نوروزی به شمار می رود.

علاوه بر این در تعطیلات عید، جشنواره های مختلف و جشن های شاد و مفرح، برگزاری کنسرت های هیجان انگیز و جنگ های شادی از مهم ترین دلایلی است که گردشگران را به سوی خود می کشاند. رزرو بی شمار تور کیش از تهران و تور کیش از مشهد در تورگردان نیز حاکی از آن است که افراد بیش از اوقات دیگر، ایام نوروز را برای سفر به کیش را انتخاب می کنند.
تور هتل داریوش کیش پر رزروترین تور نوروز

هتل داریوش کیش، از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش است که همواره میزبان گردشگران بی شماری در تعطیلات نوروز است. این هتل به دلیل امکانات و خدمات منحصر به فرد نظیر مجموعه آبی مجهز شامل استخر سرپوشیده، استخر روباز آقایان، خدمات ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، دریاچه اختصاصی، غواصی، فضای سبز و باغ دلباز و... نظر گردشگران را به خود جلب کرده است. علاوه بر این هتل داریوش دو رستوران و کافی شاپ را نیز در خود جای داده است که با منویی متنوع از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت از میهمانان خود پذیرایی می کند. همچنین معماری و طراحی خارق العاده این بنا که به دوران هخامنشی باز می گردد، میهمانان را برای بازدید از داخل هتل دعوت می کند. با این حال اگر شما هم می خواهید سفری لاکچری و به یاد ماندنی را تجربه کنید، تور کیش هتل داریوش را در اولویت سفرهای نوروزی خود قرار دهید.
بهترین زمان خرید تور کیش ۱۴۰۲

تور کیش در تمام ایام سال قابل خرید است، اما زمان خرید تورهای نوروزی کیش بسیار محدود است. به طور معمول خرید تور نوروزی کیش از اواسط بهمن ماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد. با این حال بهترین زمان خرید تور کیش ۱۴۰۲ همان اواسط بهمن و ابتدای شروع پیش فروش تورهای کیش است. زیرا در این زمان پرواز ها و همچنین هتل ها بیش ترین ظرفیت خود را دارند و با دست باز و خیال راحت می توانید پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید و بهترین هتل جزیره را برای اقامت خود برگزینید.

اولین نفری باشید که از آغاز پیش فروش تور کیش نوروز ۱۴۰۲ تورگردان با خبر می شوید.
قیمت تور کیش نوروز ۱۴۰۲

پیش فروش تور نوروزی کیش چه زمانی شروع می شود؟

ایام تعطیلات عید نوروز از مهم ترین ایام پیک سفر شناخته می شود. به همین دلیل همواره با افزایش قیمت همراه است. این افزایش قیمت نیز به دلیل افزایش قیمت بلیط هواپیما یا قطار و محل اقامت است. در نتیجه قیمت نهایی تور انتخابی شما، به قیمت بلیط هواپیما و نوع ایرلاین پروازی و همچنین محل اقامت شما بستگی دارد. طبیعی است که اگر هتل های لوکس و پنج ستاره جزیره را رزرو کرده و می خواهید سفری لوکس را تجربه کنید، باید هزینه بیشتری نسبت به اقامت در هتل های دو ستاره یا سه ستاره ای همچون هتل تعطیلات کیش پرداخت کنید.
آب و هوای کیش در نوروز چگونه است؟

حقیقت این است که سفر به کیش در تمام فصول سال لذت خود را دارد و خالی از لطف نیست؛ اما در بهار چیز دیگریست. جزیره کیش در جنوبی ترین نقطه کشور واقع شده و آب و هوایی شرجی و مرطوب دارد. در تابستان شاهد بیشترین دما و رطوبت در جزیره خواهید بود که ممکن است برای برخی از افراد آزاردهنده و غیرقابل تحمل باشد. اما باز هم این شرایط باعث نشده جزیره کیش خالی از گردشگر و توریست بماند. در این فصل اغلب مراکز خرید تخفیف های ویژه ای روی اجناس خود می گذارند و کسانی که علاقه به خرید دارند، تابستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. علی رغم این، بهترین فصل برای آفتاب گرفتن، برنزه کردن و همچنین استفاده از تفریحات آبی مهیج جزیره نیز فصل تابستان است.

در پاییز و زمستان نیز گردشگران زیادی راهی جزیره زیبا کیش می شوند. از اواسط آبان هوا رو به خنکی می رود و از آن گرمای طاقت فرسا خبری نیست. اگر در دی ماه و اوایل بهمن به جزیره سفر کردید، ممکن است با باران های شدید مواجه شوید. پس بهتر است برای احتیاط بارانی مناسب همراه خود داشته باشید.

اواخر زمستان و اوایل بهار بهترین فصل برای سفر به جزیره کیش است. نه از گرمای بیش از حد خبری است و نه باران های شدید. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد سفر به جزیره با تور کیش نوروز را دارید، هرچه زودتر برای رزرو و خرید اقدام کنید.
مزایای رزرو تور نوروزی کیش از تورگردان

مجموعه تورگردان در سال های اخیر بیشترین رزرو تورهای کیش را به خود اختصاص داده است. همچنین افتخار این را دارد که رضایت اکثر مشتریان خود را جلب کرده و در طول سفر با پشتیبانی ۲۴ ساعته در کنار آنان باشد. «تور کیش نوروز» را می توانید از طریق سایت تورگردان با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن رزرو نمایید و در صورت بروز هرگونه مشکل در سفر از پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره مند شوید.

علاوه بر این از خدمات ویژه ای که تورگردان برای کاربران خود در نظر گرفته است، می توان به آفر تفریحات گردشگری کیش به ارزش یک میلیون و دویست هزارتومان اشاره کرد. در این صورت با رزرو تور نوروزی کیش از تورگردان، هزینه سفرتان به طور قابل توجهی کاهش می یابد.
کلام آخر

اگر تاکنون به جزیره کیش سفر نکرده اید یا می خواهید برای چندمین بار به همراه خانواده یا دوستان خود به کیش بروید، فصل بهار و تعطیلات عید نوروز، بهترین زمان سفر است. آب و هوای عالی، برگزاری جشنواره ها و کنسرت های شاد، آفرهای مراکز خرید کیش، تفریحات آبی هیجان انگیز جزیره، لذت چشیدن طعم غذاهای فرنگی و دریایی در کیش با موسیقی زنده افراد را به رزرو «تور کیش ۱۴۰۲» ترغیب می کند و سفری خاطره انگیز را برای آنان به ارمغان می آورد. پس تا دیر نشده برای خرید و رزرو تورهای نوروزی کیش از سایت تورگردان اقدام نمایید.

منبع: رزبلاگ